Ben geçen hafta kontrolümde karında sertleşmeyi sordum normal artık rahim kendini kasıyor dedi doğuma hazırlık ve bebek daha hızlı büyüdüğü için bu haftalarda normal dedi ama ekstra ağrım sancım yok tüm gün oturmadan iş yapar ayakta kalırsam akşam belim ağrır o kadar eğer düzenli ağrılarınız varsa doktorunuza danışın mutlaka