Kızlar bende 33.haftalık hamileyim kollarım bacaklarım parmaklarım belim de acayip derece agrı sızı var dün gece özellikle bel agrısında uyuyamadım aglıcaktım nerdeyse üstelik 2 gün öncede karnıma agrı girdi sağıma dönsem soluma dönsem olmuyordu nefes alırken bile belime birşey batırıyorlarmış gibi halsizlik üstelik var insan korkuyor acaba korona mı oldum diye psıkolojim bozuldu resmen her yerde okuyorum bu haftalarda normal deniliyor ama bilemedim yani 🤦♀️