Seda-1 30 lu haftalarda bir kaç gün sakin sakin hareket edip bir anda coşabiliyolar ve şöyle bir his oluyor bu çocuk daha önce tekme falan atmıyomuş dokunuyomuş diyosun😅 35+3 teyiz bazen öyle vuruyor ki biriyle konuşuyosam noluyo diye bakıyo suratımın şekli şemali değişiyor çünkü😂😂 dün gece sancı giriyor artık hareket ettikçe kasıklarıma. Karnım öyle bir oynuyoki iniyo çıkıyo sivriliyo bi anda genişliyo falan eşim korktu içerde bu çocuğa noluyo diye😂 dışardan sana ürkütücü geliyor birde o hareketlerin yarattığı acıyı bilsen 😅 ama herşeye rağmen Allah eksikliğini göstermasin yeterki hareket etsin canım acısada olur diyosun sağlıklı olsunlarda biz şaşırmayada acıyada dayanırız☺️🥰