Nzl5293 Hastane odasında hangisi daha rahat olur çok acemiyim 🙈iki tane pijama takımı aldım bir dantelli uzun gecelik de almalı mıyım sizce
Seda-1 Nzl5293 benimde ilk gebeliğim ben bir tane dizlerimde önü düğmeli pijama aldım birtanede normal aldım
Buketkucuk Nzl5293 ben doğum öncesi ya da rahat edersem sonrası içinde kullanırım dediğim uzun penye önü düğmeli bir gecelik aldım. Aynı zamanda yanımda önü düğmeli penye pijama daha aldım🙈
Gllpkr Nzl5293 ben normal doğum yaptım ilk gece için gecelik tercihimdir iki oğlumdada gecelik giydin önü düğmeliydi emzirme açısından iyi oluyo pijama takımını evde giydim