Merhaba güzel anneler, anne adayları… Ben 13+3 tek yumurta ikizlerime hamileyim. 2. Gebeliğim ve bu sefer dikkatli olacağım desemde şu ana kadar 3 kilo almışım. İştahım çok açık. Mide bulantım hiç olmadı. Dizlerimde Ağrı olmaya başladı bu haftalarda yattığımda, oturduğumda kilitleniyor resmen. 12. hafta kontrolümde doktorum cinsiyeti erkeğe benzetti ama kesin olarak 16da söyleyeceğim dedi. 1 oğlum var gönül istiyor bu sefer bide kız olsun ikisininde tadına bakayım 😊 Sizler ne durumdasınız? Kaçıncı haftada göbeğiniz çıkmaya başladı, kaç kilo aldınız? Cinsiyetleriniz neler? Gelin sohbet edelim biraz 👼🏻👼🏻