kalbimin_cicegi Rabiakru 13. Haftada kız dedi 16. Haftada erkek dedi yine de beklemedeyim 20. Haftalarda daha net anlaşılır diye
gunsa1 Rabiakru 11+5 erkeğe benziyor dedi, 16. Haftada %100 kız dedi 😅 10 gün sonra tekrar gidicem bakalım ne diyecekler 🥳
NeeSalman gunsa1 az önce doktordan çıktım 10+4 günlük bebeğim. Erkek gbi dedi ama 2 hafta sonra tekrar gidicem bakalım değişicek mi sizinki gibi.
NeeSalman Filiz161 daha önceden bir yerde okumuştum erkek organı sonraki zamanlarda da çıkabilirmiş. yani minik bir tomurcuk halindeyken ultrasonda anlaşılmıyor ileriki dönemde büyüdüğünde görülüyor
gunsa1 NeeSalman Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🙏 bazılarının 30. Haftadan sonra cinsiyeti tam tersi söylüyorlarmış umarım böyle bişey yaşamayız 😊
Esra_baki Rabiakru 12 haftalıkken erkek 18 haftalıkken kız dendi 4 Mayıs’ta detaylı var hayrlsi olsn 🌹
Nese_bas Gzdklc peki sana göstermişmiydi kuzum bacak arası boş olarak 😅 bana da bacak arası boş dedi de emin olamam daha küçük dedi 13. Hafta da
Gzdklc Nese_basBacak arasinda iki ayri sisiklik vardi kizdada oyle oluyomus o haftada erkektede ama pipisini gormedigi icin kiz bu dedi. Daha sonra gosterdi iste. 16.haftaya kadar kesin olarak bakma sen yinede☺
5432 Rabiakru 15 haftada kıza benziyor sanki dedi ayrıntılıda bakalım kesin olur dedi. 5 mayısta ayrıntılı ultrason um var bakalım hayırlısı. Aman sağlıklı olsunda valla kızı erkeği fark etmez yeterli doğduğunda odama geldiğimde bu defa baş ucumda bir bebeğim olsun.
Rabiakru 5432 aminnn inşallahhhh🙏🏻🙏🏻🙏🏻 Tabikide cinsiyet farketmez sağlıkları yerinde olsun kendimi tutamayıp bişeyler aldım acaba değişir mi değişmez mi gibisinde merakta kaldım ☺️ Daha önce bişey mi yaşadınız acaba bu defa diye başlamışsınızda
5432 Rabiakru hep erken doğum yaptım ve odaya getirildiği de bebeğim hiç yanımda olmadı hep küveze alındı daima onun burukluğu u yaşadım