Zeynp00 Rabiakru Benim uyuyordu bacak arasını göremedi kapalıydı bacakları, kız olabilir dedi 17.haftamda emin olamıyorum hala bacak arasını göremeyince tekrar gidicem. Böyle olup değişen var mı
mlkyll Rabiakru 16. Ve 18. Haftalarda kız dendi ancak 20. Haftada ayrıntılı ultrasonda erkek olduğu anlaşıldı😄
pnrysfdnz Bende merak ediyorum 16. Haftada 99.9 kiz dedi carsamba detaylı ya gircem değişecek diye korkmuyor degilim 😅
Rabiakru pnrysfdnz ay bende 15+3 te kız dediler yarın doktora gidicem 19. Haftam yarın tam acaba değişir mi diye hep aklımın kenarında ufak tefek aldım yine bişeyler 😂
Cerenerb pnrysfdnz ayy bende öyle 12.hafta da bir doktor kız doktorum erkek dedi 17.haftamda kız dedi doktorum ama ya değişirse diye korku var detaylıyı bekliyorum
pamuk_anne Rabiakru 12 13 gibi kız dediler sonra bir aya kadar aa erkekmiş demis doktor. Yani siz yine bi 16 17ye kadar bekleyin hatta bence detayli ultrasonu bekleyin :)
Mimhb Rabiakru neden üzülen emoji koyuyorsunuz anlamadım? İnsan cinsiyetinin 15+3 te kız olduğunu öğrendiğine neden üzülür ki?
2019z2021y Nese_bas evet görünmüştü hafif bi siskinlik var ama vajinada ilk basta şiş görünür kıza benziyo demisti
Anneyim_ben1 mlkyll doktor nasıl açıkladı durumu? İleri hafta olmasına rağmen demek ki oluyor değişimler
Rabiakru Mimhb farkındaysanız benim cinsiyetim kız ve 15. Haftamda öğrendim arkadaşta 14-15 te söylenenler yanıltabiliyor diyor cinsiyete değil yanılma payı için o emoji ayrıca üzülen emojide değil
mlkyll Anneyim_ben1 Nese_bas Devlet hastanesine gidiyorum kontrole doktor da hayret etti başka bir devlet hastanesinde girdim ayrıntılı ultrasona kendi gittiğim hastanede yer olmadığı için orada bebeğin erkek olduğunu söyledi ultrason görüntüsü verdi hatta inanmadım oradan çıkınca diğer hastaneye gittim doktor yeniden baktı o da onaylayınca inandım kendisi de çok güldü bu duruma olabildiğini söyledi böyle durumların 😄