Mlksrkya Arkadaşım normal doguma gitti doktoru hiç gelmemiş bile,sancilara dayanamamiş sezeryan olmak isteyince doktoru 5 dk da hastanede olmuş sezeryan oldu belden istemiş riske giremeyiz belden yapamayiz demişler uzmanimiz yok demişler oyle bi hastane de nasil uzman olmaz o saçmalik zaten genel oldu arkadaşım istemeye istemeye çok kotu bi tecrube yaşadim diyor hastane hazirliksiz diyor vs vs