ozge8693 aşırı sağlıklı beslenmiyorum ama 22.haftamdan beri beyaz ekmek asla tüketmiyorum, tatlı 2 ayda bir anca yerim, abur cubur haftada 1 ancak canım isterse abartmadan yerim hatta form falan yiyorum, şekeri kıstım ama tam bırakmadım, tuzu azalttım ama tam bırakmadım, ekmeği tamamen azalttım yiyorsam bile kepek ya da tam buğday yiyorum, makarna çoook nadir yiyorum en son 1 buçuk ay önce falan yemişimdir, hamur işi sadece yapılırsa abartmadan canım istedi diye yiyorum, Pirinç pilavı yemiyorum fakat bunlara rağmen 38 haftalığım ve 19 kilo aldım. Şekerim troidim falan hiçbir sorunum yok, dışarıdan bakıldığında çok kilolu da durmuyorum belim hala ince Allah’a şükür ama aldım sonuçta 🤷🏻♀️