Yoncaarslan 14 haftalık hamileyim dişetlerim sürekli şişiyor ağrıyor, hamilelikte normal diyorlar benim gibi bu sorunu yaşayan var mı 😔 Ne yapsam bilmiyorum..
EsraGnan Yoncaarslan Canım 36 haftamdayım bu durum bendede en başından beri var etler şiş ilk zamanlar daha çok zorlanmıştım resmen etleri çiğniyordum bişey yiyemiyordum
Yoncaarslan Seqnem Bi ilaç falan kullandın mı 😞 Ne bulantım ne başdönmem hiç birleyim olmadı şimdiye kadar ama dişetlerim beni bitirdi 😢
Seqnem Yoncaarslan bende de hiç bulantı kusma olmadı. Sadece diş etim kanadı. Dudaklarım kuru halen. İlaç kullanmadım. Çok zorlarsa tuzlu su ile gargara yapabilirsin.