elifpusat Hanımlar dişime Kanal tedavi yapılması lazım ve çok agriyo ama eşim hamileyken emzirirken yapmiyolar dedi siz nasıl hallediyosunuz diş ağrınızı?
Goncagul27 elifpusat 15 haftadan sonra biz tedavisi yapılıyor ben 16 haftalıkken doktordan rapor alıp kanal tedavisi yaptırdım
Serpiltsn elifpusat canım benim de çok ağrıyordu bi arkadaşım tavsiyesi ile Eyüp Sabri Tuncer in karanfil özlü diş macununu aldım ve suan iyiyim çok şükür
Zeynep1414 Doktoruna danışıp yaptıra bilirsin. Bence hamile iken yaptır emzirirken daha zor oluyormuş.