adilee27 şuan tuna akcala gidiyorum çok iyi bı doktor, ama o kadar çok hastası varmı randevuyla gittiğimizde bile en az iki saat bekliyoruz, içerde de iki dakika anca duruyoruz kafamda bir sürü soru işaretiyle çıkıyorum odadan aradığımda asistanı açıyor ve tam bı cevap alamıyorum ondan