Mom04 bende 2 li yaptirdim detayliya girdim kan tahlilleri arada idrar da veriyorum enfeksiyon olmasin diye simdide bebis azcik önde o yüzden şeker yuklememizi de yaptircaz bakalim en başından beri kilo fln da almadım sadece 1.5 kilo vermiştim geri onu aldim bakalım inşallah çıkmaz 🙏🌸