Olivia ben de 38. 2 deyim. Kasıklarda agrı ve baskı, dönem dönem yürümwde güçlük, eğilince yanma, alt karın - sırt-belde agrı gibi durumlar yasıyorum. Hangileri yalancı sancı anlamıyorum. Dr sancı geldiğinde konusamazsın kimseye agrım var bile diyemezsin dedi. Her agrımı herhalde bebek döndü, herhalde su oldu diye yorumluyorum. Yorumların aksine iştahım arttı ve hızlı kılo almaya basladım. Sizlerin dogumu kolaylaştırmak için yaptıgınız birseyler, okuduğunuz dualar VS hazırlarınız vsr mı