Melike03 Melike03 Selmas57 ben doktora gttgmde kan tahlili istedilrr yaptrdm ama sonclrmi doktora gosteremedim sali gunune tkrr randvu aldim gostermek icin ama doktorum bana eger kan degerlernde bir problem yoksa igneyi ypmamiza grk yk ddi
AhmetarZencirkran Melike03 evet 28. Haftada yapılması gerekiyor bizde de var kan uyuşmazlığı doktorum bana 28 haftada yapacaktı ama ben 1 hafta geç yaptırmak zorunda kaldım doktor söylendi bana geç kaldığım için tam haftasında yaptırın bebeğiniz için
Ayluh Bizde de kan uyuşmazlığı var tahlil sonucum temiz cikti doktor gerek duymadi igneye ilk hamileliğim olduğu icin :)
Melike03 Ayluh bana da kan degerlern guzel cikarsa yapmamiza gerk kalmaz ddi ama ben kan sonuclrmi gosteremedim iste 😑 yogunluktan dolayı
Tiredmother Tubanne ilacı kendiniz alırsanız devlet hastanelerinin acilinde vurdurabilirsiniz. Özellerde ilaçla birliktr 350 falan demişlerdi bana 150 civarı ilacı aldım devlette acilde vuruldum
Aysemm25 Melike03 eşimle kan uyuşmazlığımız var 28. Haftamda iğnemi vuruldum erzurumda özel hastanede muayene oluyorum iğnemide özelde vuruldum ve muayene ücreti dısında iğne için herhangi bir ücret ödemedik
Ayluh Melike03 kan degeriniz pozitif cikarsa igne olunuyor sanirim bende negatif yazdigi icin gerek duymadi