3851 Cansu-13 bizimde son 17 gun az once lavabodan cikarken boyle sari sumuksu bisey geldi acaba nksan mi karnimda agrio anlayamadm
Cansu-13 3851 benim üçüncü gebeliğim diğerlerinde sezeryan oldum bu da sezeryan olucak başıma hiç öyle birşey gelmedi ama sümüksü ise akıntı olabilir ya da doktorunun numarası varsa msj atıp sorabilirsin
Bsmlh Cansu-13 size birşey sorabılırmıyım 3.sezeryan diye benım ılk sezeryan Buda sezeryan 8 /10 mayısta alacaktı ama dün eskı sezeryan yerım cok incelmiş dayanmaz artık yırtılır diyor sızınde hep bakıldımı böyle bişi duydunuzmu acaba mecburen 1 mayısa cekti doğumu😔
elifkrc Son 13 ben bu haftalarda gelir diye düşünüyodum fakat canım oğlum kanala inmemiş gelmeye niyeti yok sanırım
Cansu-13 Cevirmenannee benim sezeryan olucak ve bu üçüncü gebeliğim o ameliyat odası beni okadar çok ürkütüyor ki
Birgul Cansu-13 bizimde son 3 haftaa💃🏻 Ayy bende aynı durumdayıımm nası doğurcam diyip geziyorum evin içindee😂 nasıl olcak önce suyum mu gelecek ne zaman dönecek vs kurup duruyorumm 🥳😂
Cansu-13 Birgul ilk gebelik biraz daha farklı çünkü başına ne geleceğini bilmiyorsun zaman akışına bırakıyorsun sadece 😀
Cansu-13 Bsmlh hayır bakmadı doktorum ama ilk defa duyuyorum böyle birşey diğer gebeliğimdede bakılmadı
BurcuLice Cansu-13 37+4 olduk bizde henüz bir şey yok bekliyoruz bakalım heyecan korku vs başlamadı hastahane kapısından girince başlar 🌹
Bmhkvhpbgh 10 mayıs sezeryan günümüz bizimde bakalım ozamana kadar neler olacak 😊 bu ikinci bebeğim ve korkularım daha çok nedense o amilyathane falan bide oğlumu geride bırakma hissi aklıma geldikçe ağlıyorum😥
Cansu-13 Bmhkvhpbgh diğer ameliyatlarımda bukadar korku olmamışt bunda enterasan bir şekilde korkuyorum eşimi ameliyata girmesi için zor ikna etmiştim ki doğum yapacağım hastane covid ten dolayı ameliyathaneye kimseyi almıyormuş ben duygularımı kolay kolay dışa vurmam ama kendimi nekadar tutarım bilemiyorum