Merhaba Beylikdüzü Kolan Hastanesi’nde doğum yapan varmı acaba? Şuan 29.Haftadayim, biraz korkuyorum. Kilolu hamike kaldım 117 :( ile şuanda 125 kiloyum.
Diyabetim var o nedenle yüksek ihtimalle sezeryan olacağım ama internette kilolu hamilelerde epidural ya da spnial tutmayabilir yaziyor biraz korkuyorum, bu durumu yaşayan var mı?
Doktorum Arzu Aydın Çuhalı bu arada kendisinden şimdilik memnunum ☺️