Naziferabia Hanımlaaarr 18+3 haftalığız sabah kalktığımdan bari karnım geriliyor sancı giriyor ve sağ taraf karnım kasıklarıma daha çok giriyor korkuyorum ama sizce bişe olur mu
NazKaya06 Naziferabia Yani normaldir diye düşünüyorum.. Birden giren kramplar , ağrılar, sancılar oluyor. Endişe etmeyiniz insallah. Biraz uzanıp dinlenmenizi tavsiye ederim..
Selviinurr Naziferabia benimde oluyor 19 Haftadayiz ama o günlerde benimde oldu hatta şimdi bile hafif var
Buketkucuk Naziferabia olmaz Allah’ın izniyle ❤️ Gebelikte sancılar, kramplar, ağrılar çok sık oluyor ama için rahat etsin bi doktoruna görün yine de istersen🙏🏼
Naziferabia Selviinurr ilk defa olunca korktum bide çok gerildim Bi kaç gündür stres vardı sanırım o da etkiledi
Selviinurr Naziferabia bende aynı şekilde strese bağlıyorum ama bebek büyüdüğü içinde olabilir deyip kendimi ferahlatmak istiyorum. İçinizi ferah tutun sizde Allahın izniyle bisey olmaz inşallah miniklere 🙏🙏
Naziferabia Buketkucuk ağrı gün boyu devam edip çoklaşınca tedirgin oldum acile gittim hem enfeksiyon varmış hemde rahim gerilmesi dedi ve bebişim çok şükür iyiymiş hatta 2 hafta bile önden gidiyormuş çok mutlu oldum
Buketkucuk Naziferabia Allah’a şükür bak iyiymiş🙏🏼 Benimde ağrım olurdu enfeksiyon çıkmıştı, ilaç kullandım geçti şükür☺️