Nvdt Merhaba hanımlar ben yarın 20 haftaya giriyorum direk gidip tetanoz asısı yapsam olur mu sizce yoksa hafta ici bi gün mü gitsem ac karınla mı gitmem lazım birde ?
Kayabebekk Ben 31 haftaligim kimse yaptirmam icin béni aramadi olmadim ne yapmam gerekiyor su saatten sonra olurmu
Demir06 Kayabebekk bana doğumdan en geç 2.5 ay önce yapılması gerektiğini söylediler yoksa bağışıklık oluşmuyormuş
Melikeolc Kayabebekk yaptırabilirsin canım hafta içi gidip yaptır bence bende ilk dozu 27 de yaptırdım ikinci dozu yaptıramadım aşı yokmuş bekliyorum hala