[silindi] Herkese merhabalar, benim gibi kalbi çok çarpan var mı ? Üstümde örtü varken bile örtünün hareket ettiğini görebiliyorum bi değişik çarpıyor kalbim tedirgin oldum, sizin de böyle mi ? Yoksa doktora gitmem gereken bi durum mu sizce ?
Elif-Beyaz [silindi] bende de aynı sanki yatağı sallıyor gibi hissediyorum normal kan basıncimiz artıyor 🤗
NafiyeSara [silindi] normal canım her tahlil oldum korkuma herşey temiz cıktı hamd olsun hamilelikten magnezyum iyi geliyor doktoruna daniş derim 🤲🏻❤️
[silindi] NafiyeSara doktorum magnezyum verdi ama düzenli kullanmıyorum düzenli kullanayım bari iyi gelecekse teşekkürler 🤩
[silindi] Busra3509 tansiyonumu ölçüyorum aslında normal çıkıyor nabzım ama göğsümün hareket ettiğini falan hissetmem çok rahatsız edici ama normalmiş sevindim🙃
NafiyeSara [silindi] bide yürüş yapmanı tavsiye ederim kendini de cok yorma yorgun olunca gün ici akşam yatınca tetıkledi bende hep cok ☺️
Ays0 Benim taşikardim var hızlı ritim demek yani o yüzden çok erken başladı çarpıntılarım özellikle yatağa girince nefesimi kontrol edemiyorum bazı zamanlar ama doktorum artan kan basıncı vs ile gayet normal demişti. Bence yine de bir doktorunuza danışın içiniz rahat etsin
prensimgeliyor @[silindi] özellikle kahvaltıdan sonra çok oluyor bende değişik şekilde içim tuhaf oluyor
[silindi] NafiyeSara ne zamanlar daha çok oluyor onu çözemedim henüz 😪 günlük yürüyüş yapıyorum aslında 6000-7000 adım atmaya özen gösteriyorum ama o da yoruyo eve gelince yerimden kalkamıyorum kalçam ağrıyo her şey bi sorun🤣