Bence dişçiye mutlaka gidin. Benim de diş kökümde kanal olmamasına rağmen sorun oldu. Dişçi çekmeyelim. İdare et dedi .O zaman ikinci trimesterdeydim. Şimdi 33.haftadayım.
Diş köküm iyice siyahlaştı.
Dişçi o zmn çekelim deseydi , çektirirdim.. bir de korona vakaları da arttı. Çok dikkatli de olmak lazım.