Bence zararı olmaz her gün ya da her hafta yemek tabi zararlı sonuçta sağlıklı şeyler değil. Ama böyle canın çektiğinde ayda 1 iki ayda 1 falan yeseniz nolr ki ben 7 haftalıkken yemiştim. Şimdi de 21 haftalıpız çok şükür gelişimi kendisi iyi kafana takma için rahat olsun 😘