38+0 haftalık hamileyim ultrason da 1 hafta ilerdeyim. 2 gündür çok sık tuvalete çıkıyorum yani ishal olmuşum bol su tüketip muzlar yememe rağmen hala ishalim sabah 8 den 10 a kadar 2 defa gittim tuvalete ishal den mi kaynaklı bilmiyorum ama belim aralıklar ile ağrıyor beni aydınlatırsanız sevinirim