Yglzr Merhaba arkadaşlar 5 aylık gebeyim masina salihliye geldim bildiğiniz iyi bi doktor var mı önerebileceğiniz.. Özellikle can haatanesinde varsa bana yakın çünkü 😌😌
Hcrrsz Yglzr ben ilk dogumu medıguneste okanda yapmstm can hastanesınde hep caglan beyı duydum ıyı die
Yglzr Hcrrsz peki teşekkür ederim ça Hcrrsz peki teşekkür ederim çağlan beyi denerim olmadı yakın olması benim için daha iyi
Hcrrsz Yglzr ıyyıdı ama öZel muane actı caglan beyı cok ıyı dıe cevrem arkadaslarımdan duydum normal olsun dıe ugrasıyoms cok ilgilyms