Kızlar HAYIRLI günler bir kaç gündür vücudum kaşınıyordu dünden önceki gün gecesi kaşıntılarım arttı ertesi gün gündüzde kaşınınca doktoruma yazdım acile gidip kanda alt ast bilrubin testleri yaptırmamı söyledi acile gittim test yaptılar ultrasondan baktılar nst bağladılar bebeğimle ilgili hiç bir sorun yoktu RABBİMİZE binlerce kez ŞÜKÜRLER olsun güzel merhametli RABBİMİZ AMİN İNŞALLAH RABBİM nst de sancı çıkıyor ama benim sancım yok yatırdılar dün hastaneye benim karaciğer değerim biraz yüksek çıktı sezeryana alabilirler nolur DUA larınızı eksik etmeyin AYETEL KÜRSİ okurmusunuz ALLAH rızası için BEBEK küçük değil dediler DUA larınızı eksik etmeyin kızlar adım pınar 33+3 günlük hamileyim DUA edin kızlar RABBİMİZİN izniyle sağlıkla sıhhatle HAYIRLI İMANLI güzel merhametli RABBİMİZİN izniyle gelsin HEPİMİZİN EVLATLARIMIZ güzel merhametli RABBİMİZİN İZNİYLE AMİN İNŞALLAH RABBİM 🤲🤲🤲