bircivcivannesi canpolat_133 sağlık ocağına ya da doktorunuza söyleyin bunu tansiyon takibi yapıyorlar
mucizebebek03 canpolat_133 13 haftalığım burnumun içinin dolduğunu hissettim peçeteyle sileyim derken kan geldi Normla diyorlar
Merveli1 canpolat_133 ben de 8. Haftalığım bir kaç gün önce ben de de buruk kanaması oldu. Forum dışı Anasayfaki bebeğim ve ben kısmındaki değişikliklerde burun kanamasının normal olduğu yazıyordu, endişelenme:)
Zezeeeyyldrm canpolat_133 normal doltoruma sordum öyle demişti bide benim öyle böyle değil oluk oluk akıyordu
canpolat_133 Kızımda hiç bukadaar kötü olmamıştım bu ikinci beni benden etti midde bulantım bitmiyor hiç birşey yiyemiyorum
Happy-41 mucizebebek03 bende de oluyor alerjikte olabilirmis kan basıncindan da ,pıhtılaşma iğnesi kullanıyorsa da yani normal diyorlar aşırı olmadığı sürece umarım normaldir .
Elif-Beyaz Bende ilk 16. Haftada oldu bir de 24′te oldu ılık ılık kanadı durdu bende korktum ama kan basıncından diye düşünüyorum
mucizebebek03 canpolat_133 gazdan oluyor canım bağırsaklar dolduğu için ilk 3 ay gaz sorunu çok oluyor şişkinlik ozellikle
Happy-41 mucizebebek03 amin inşallah hepimiz sağlıkla kucağımiza alırız inşallah bebeklerimizi Allah isteyen herkese nasip etsin en hayırlı en sağlıklı şekilde 🙏