ya bişey sormak istiyorum benimde 18 gün oldu sezeryan olalı sağ tarafta sorun yok sol tarafimda eğilip kalkarken ağrı var bide elledigimde başlangıç yerinde deri üstünde bı ip elime geliyo batikonla siliyorum her duş sonrası peki sizinde sezeryan yerini eklediğinizde içte bir sertlik varmı bende var sanki bı plastik yerlestirmisler içe gibi i nedir