Dün gece yataga uzanmistim, afedersiniz kucuk tuvaletim gelmisti,birazdan kalkarim derken dalmisim,sahura kadar yaklasik 3.30 saat uyumusum.. neyse bir uyandim ki sag kasigimda bir agri, ayaga zor kalktim,nefes nefese wcye gittim cok zorlandim..simdi sabah oldu,o an ki agri olmasa da o kdr canim yaniyo ki,ayakta durursam eger 2 dkdan fazla kivrilmaya baslayip bi yere uzanma eyilimine geciyorum.sizce bu kdr agri yapacak bisey miydi,yoksa baska biseyin tesadufumu,cizir cizir bir sancim var durmayan😢 18 haftaligim bu arada