Sevgili anneler ve anne adayları herkese 🙋♀️ olsun.
Bir konuda desteğinizi rica edeceğim. 19+5 günlüğüm. Arkadaşım göğüslerinden süt gelmeye başlaması gerekiyor dedi kendisinin öyle olmuş. Bende böyle bir durum yok. Sizde durumlar nasıl? Aslı var mıdır gerçekten? Sevgiler