bebisim-_00 valla kuzum bir arkadaşım gidiyo psikoloğa bu yüzden ben gitmeyeyi tercih ettim, ama gidicem kaygılarım gittikçe çoğalmaya başladı çünkü. Arkadaşım psikologla beraber travel noktasını bulmaya çalışıyorlar ilaçsız 🤷♀️ Ya da sabredin doğumdan sonra gidersiniz, iki senedir böyle yaşıyorum ölmedim henüz 😄