Merhaba hanımlar
Tecrübeli olduğunuzu düşündüğüm bir konu hakkında düşüncelerinize ihtiyacım var yardımcı olursanız çok memnun olurum. 11+3 haftalığız şuan cuma günü kontrolümüz vardı doktor ensesi kalın değil bir sıkıntı olmadığını söyledi. 2 li tarama bu haftalarda yapılıyormuş banada yaptır dedi. Ama benimde kafam çok karıştı yaptırıp yaptırmamakta çok şey okudum salı gününe kadar yaptırmam gerekiyormuş. Siz yaptırdınız mı?