Kizlar biraz uzun olabilir simdiden kusira bakmayin.10haftalik hamileyim.bikac gun once kanamam oldu rahim disinda coknkorktum etkilendim.ara sira pecetede kahverengi lekelenmem var ilac igne kullaniyorum.ilknhamileligimde hic yasamamistim.bir cok kisi yasiyor Allahim hepsine sabirlar versin ama bisey olcak diye cok korkuyorum hareket etmeye korkar oldum.oglum iki bucuk yasinda ilgenemiyirum.annemler kayinvaldemler hepsinden Allah razi olsun seferberler basindan beri bi elim yagda bi elim balda cunku ayrica cok bas agrisi ve bulanti cekiyorum agliyorum hergun artik cunku mahvoldum.ama hem koronadan artik bunaldik pskolojimiz bozuldu gelecek korkusu filan.biyandan kendimden gectim ben ben degilim.cocugumla bile ilgilenemiyorum uzuluyirum evet gecici bir sure ama bide bu kanama cok korkuttu.resmen ruh gibiyim buara surekli aglamak istiyorum.biyandan Allahim evlatlarima saglik ver yeter diyorum ama hic halim yok beynim basim surekli agriyo ilac etkilemiyo midem agzimda ama kusamiyorum.psikoljide bitik.bilmiyorum dertlesmek istedim sizinle.hormonlarmidir bilmem ama gercekten iyi degilim…