Kızlar Merhaba ☺️
9 haftalık hamileyim. Şuan kliniğe olan bir doktora gidiyorum. Muayene ücreti 500 TL.
Doğum paketi sordum. Doğum paketi yok. Zaten her ay 1 defa gelirsiniz. Doğum zamanı hastaneler için fiyatı hocamla görüşürsünüz dedi.
İkiz gebeyim. Daha önce düşüklerim olduğu için doktor 2 haftada bir gelmemi istiyor.
Daha önceki düşüğümde Nesrin Fener’e 1 defa gitmiştim. Pozitif enerjisi, bilgilendirmesi hoşuma gitmişti.
Şuan ki doktorumdan da memnunum aslında ama fiyat konusunda tereddütteyiz.
Nesrin Fener’e muayene olan, doğum yapanlar olumlu ve olumsuz düşünceleri yazarsa sevinirim.
Teşekkürler.