Kızlar ben ilk gebeligimi bu hastanede yaptım ve çok güzel bı hastane kolay kolay sezeryana almiyolar zorla normal doğum olsun diye ugrasiyolar ve doğum hanede çok güzel ilgileniyorlar bağırsak cagirsan bağırma çağırma demek yok sana kizmalari ve bu ikinci gebeliğim yine orda doğum yapmak istyrm ama 4 yıldır hiç gitmedim o hastaneye orda normal doğum yapan varmı acaba yakın zamanlarda