Gamzeygcc
Gamzeygcc sanırım 21. Haftanın en önemli özelliği bu benim de aynı haftalarda aynı şekilde oldu ve doktora gittim Nst ile kasılmalarıma baktılar ama kasılmam yoktu bu durum bebeğin büyüme atağı yaşadığı haftalar olduğu için ilk gebeliği olan annnelerde oluyormuş çünkü bebek geliştikçe karnın geriliyor sen kasılma gibi algılıyorsun ama aslında normal sonraki haftalarda da sık sık başıma geldi mümkün olduğunca düz yürüyüşler yapmak gerekiyor o zaman çok rahatladım 29. Haftadayım hala ara ara oluyor temiz havada kısa da olsa hergün yürümelisin yürüyüş en güzel çözüm bebek de gevşiyor ve rahatlıyor. Ne zaman iki üç gün dışarı çıkmasam yine aynı şekilde toplanıyor ve taş gibi oluyor hemen kendimi dışarı atıyorum.