Annesininkuzusu01 ogluileannesi Benim adetime 5 gün kala böyleydi şu an 9 haftalığım canım bence kan ver 🥰
HipnozX ogluileannesi anladım varsa da çok yeni çünkü çok silik. Regl günün de bidaha yap bence. Hakkında hayırlısı olsun.
Linasalamandre ogluileannesi 1 hafta erken test mi yapılır daha yumurtlama dönemin yeni bitmiştir bi bekleyin adet 2-3 gün geciksin
CansuDRY ogluileannesi Ben de bu şekilde aşırı silik bir çizgi ile öğrendim ama ilk 5 dakikada çıkmıştı. İnşallah koyulaşır sizin de.🙏🏻
CansuDRY ogluileannesi Ben de bu testi sabah yaptım. 1 saat sonra bu şekildeydi. Bunu daha önce de çok yaşadım. Bariz bekleme çizgisi değil mi bu?
CansuDRY Annesininkuzusu01 Biliyorum, daha önce de başıma geldi ama bu seferki daha pembemsi.😅 Umut dünyası.
Ilkayy ogluileannesi en doğru sonucu kan verir canım inşallah vardır seni üzmek gibi olmasın benimde böyle olmuştu kuruma çizgisiymiş senin inş vardır