37+4 günlük hamileyim 1 haftayı gecen ishalim var karın agrısı ates vs yok naptıysam gecmedi bi türlü(haslanmıs patates,muz)doktora gittim gaita idrar kan tahlılı yaptı bı sıkıntı cıkmadı(ama bı bakteri testi varmıs onu Pazartesi yapıcak duruma gore)Başına boyle bısey gelen var mı,yardım edersenız sevınırım