5 yıldır sabah akşam olmak üzere günde 2 tane kan sulandırıcı iğne vuruyorum 8000 lik ile başladık 6000 lik ile devam ediyorum 3 seçeneğiniz var koldan (dirsekten 4 parmak üst birgün sağ ol birgün sol kol)bacak (dizden 4 parmak üst birgün sağ bacak birgün sol bacak)göbek(elinizi yumruk yapın göbek deliğinize koyun birgün sağ birgün sol taraf) asla ovmayın kolonya harici bişiy kullanmayın ödeme yada damara denk geldiyse kanar sadece pamuk basın 2 dk bekleyin . Morarması kanası şişmesi ödem olması normal iğneyi vurduktan sonra damarlara yayılırken yanma olur korkmayın oda normal.