Yasinimm
Öncelikle geçmiş olsun 🌸 Bu kadar negatif , kötü düşünerek kendini ne kadar yıprattığının farkında mısın bu sana zarar verdiği gibi bebeği de etkiler kendini toparlamaya çalış iyi düşün iyi olsun herşey . Olumsuzluklar oluyo herkesin hamileliği farklı , hormonların verdiği bi ruh hali var ama güzel düşün verdiğin çabaların karşılığını alacağını düşün bolca dua et , bedenen ve mental olarak dinlenmeye çalış kendini üzmemeye gayret et inşallah sağ sağlim kucağına alırsın yavrunu 🙏🏻🤍 Doktorun yaklaşımını hiç ama hiç doğru bulmuyorum seni korkutmadan dikkat edersen bebeğine zarar gelmeyeceğini herşeyin düzeleceğini ama ihtimalleri de unutmadan hareket edeceğini söyleseydi şuan bu şekilde düşünmezdin değiştirme imkanın varsa değiştir lütfen .