Birkiz hamilelikte diş eti kanamaları normal kabul ediliyor.DüZenli fırçalayın ,tuzlu su ile ya da kaynatılmış kekik suyu ile her gün gargara yapın.Ada çayıyla da gargara duymuştum.Bunlar iyi geliyormuş.Ama en önemlisi doktorunuzla bunu paylaşın belki siZe farklı önerilerde bulunur.geçmiş olsun