Eylm_19 diyetisyene gidersen en iyi listeyi o verir ne kadar erken gidersen o kadar iyi olur ve hiç korkma öyle açlık vs olmuyor dolu dolu listem var hem de düzenli saatlerle güzel oluyor ben bir ayda hiç kilo almadım hatta 400gr vermişim ama bebek alıyor her şey yolunda ztn amanç kilo korumak yani şöyle düşünün siz kilolu olabilirsiniz ama artık önemli olan daha fazla kilo almamak fazlalıkları doğum sonrası verirsiniz 🤲