Kizlarr yolun sonuna geldik Allah’ın izniyle. Yarın sabahtan sezeryan olucam. Allah isteyen herkese bu duyguları tattirsin inşallah. Duygularım çok karmaşık durup ağlıyorum sonra gülüyorum falan. Korku stres heyecan hepsi bı arada. Dualarınızı bekliyorum 🥰 Yarın da doğurdum diye yazmak kısmet olur inşallah. Bu arada zaman gecmiyo diyen arkadaşlar gerçekten çok hızlı geçiyor bunu geçince anlıyorsunuz. O yüzden tadını çıkarın 😌