Denizgillerrr 40+2 haftalık olduk ama hala bir belirti yok, Çok yoruldum beklemekten, ağrılardan , kramplardan artık göbeğim çok ağır geliyo😔 Bir an önce sağlıkla gelir inş.
Prensannesi5 Denizgillerrr Sağlıcakla kucağına alırsın inşallah doktorum bana vaktini saatini bekliyo demişti o kadar doğru ki☺️40+5 haftalik oldum 2 cm açılmam var dün itibariyle 🤗inşallah seninde öyle olur❣️
Melisim_01 Denizgillerrr 40. Haftama girdim💙 dün doktorum alttan uyardı fakat hala yerimiz rahat hafif sancı hissediyorum 2. Doğumum ilkide normaldi 41.haftada doğmuştu.. bunu da öyle bekliyoruz inşallah istediğimiz gibi nasip olur hala doğmadı.mi.diyenlerden sıkıldim sadece🤔
kardelen25_ 40+0 olduk bizde. 38. Haftanın sonuna kadar hicbiseyim yoktu. Şimdi ise komple bacaklar eller şiş geziyorum. Ve çatlağım yokken bu bir haftada karnimda çatlak oluştu. Geç gelmesi de kötü gerçekten 🙄
Denizgillerrr Melisim_01 bnm 2. cnm 21 aylk oğlum var 39+4 de doğmuştu bu da erkek ama nazlı çıktı berz🤷♀️
Samira34 Denizgillerrr beklemk ıstemıyorum daha yarın randevum var bır hafta daha bekletırler dıye korkuyorum