Arifcaninannesi Seydaduman benim kendi terciihimdi bebelac aldim ilk oglumda suan 29 haftaligim dun yine gidip bebelac oldim sezaryen oldugum icin ilk 10 gun sutum gelmiyir gelene kadar mecburi mama veruyorum
Nslhnkr Seydaduman aptamil aldım almaz olaydım gaz ve kabız yapıyor. Golden goat a geçmeyi düşünüyorum
Esra_baki Seydaduman mama konusunda pek bilgim yok ama kızıma takviye olsun diye sütüm olduğu halde sma almstim kızım ağzına sürmedi
Senmerve Seydaduman canim e bebegin baby goat kesi sutlu olanini yabsiye ederim bokudaki subesi yok satiyo neredeyse bi ara sitoklari bile yoktu ebim cebremde cogu kisi o mamayi kullaniyo ve hepside cok memnundu
Seydaduman Arifcaninannesi bende perşembe sezeryan dogum yaptım sutum cok cok az yetmiyor sureklı aglıyo uyumuyo
Arifcaninannesi Seydaduman Cnm mecburen vericeksin o zmn hayir normal bebelac hatta a101 44 tl ye dusmus direk indirimdeydi gidip aldim normal fiyati yüksek
mommy_bee Seydaduman mama da verseniz gögsünüze damlatın yukarıdan bebek emerken zaten tadını alınca daha cok emecek ve göğsünüzdeki süt üretimi artacak. Yada eds yapın şırıngayla yada biberonla sut artısınız olur kesinlikle memeden beslendikce.
Dila21 Nslhnkr bende ilk bebeğimde ilk önce aptamil kullandım gaz yaptı sonra golden goat a geçtim dr önermedi evolvia aldım gaZ falanda yapmadı zaten çok uzunda kullanmamıştım mamayı