Prenses21 aklınız varsa sgk hastanesine girmeyin 2 gün önce alerjim var bahara ilaç alamadıgım için hastaneye gittim rezil ettiler 5 saat süründüm covit testi yok bilmemne saçma sapan anltsamda dinlemiyorlar hoş. Test yaptırdk negatif grip gibi benimde alerjimle aynı zamana denk gelince mahvoldum ilaçta alamadm. Bana iyi gelen tek şey bademciklerim yok zaten balın üstüne limon karabiber döküp sabah akiam yiyin bogazı temizliyor. Birde ıhlamur nane limon için. Başka türlü geçmiyor. Çok berbat bir durum 😒