Dün akşamdan beri şiddetli olmasada farklı ve surekli devam eden sancılarım vardı ilk gebeliğim olduğundan bi doktora görünmek istedim muayenede 2 cm açıklığım olduğunu,doğumun başlamış gibi olduğunu söyledi 1 hafta öncede kanala girmisti zaten bebisim,yatışımı yapmak istediler ben istemedim evde çekmek istedim sancımı,ama bazen dayanılmaz oluyor sizce kaç güne doğum yaparım,açılmanın ilerlemesi icin varmı bi tavsiyeniz kızlar 🐣