Arkadaşlar merhaba 32 haftalık olduk çok şükür dün hareketlerini hissetmedim bebeğimin ve doktora geldim nst çekildim çok şükür hareketleride kalp atisida normal sancimda çıkmadı yalnız benm ilk gebeliğim 20 haftalık kalbi durdu doktorum bundan dolayı yatracam seni riskli bi gebesin dedi benm bebeğimin hareketleri nstde çıkıyorda niye ben net bi şekilde hissetmiyorum
-