Smeyyeer ben 6. Haftaya girince lekelenmem oluştu. Acile gittik. Keseyi gördü. Progestan yazdı ve iğne yapıp gönderdi. Pazartesi kendi doktoruma gittim. Baktı, kese olması gerekene göre çok düşük ve düzensiz dedi. Beta değerim de önceki hafta 2298 iken bir hafta sonra ölçülünce 3100 çıktı. Sağlıksız bir gebelik bu, progestanı bırak zaten vücudun onu atacak kendisi dedi. Bırakınca kanamam başladı. Birkaç gün yoğun geldi. Pıhtılıydı ara ara. Bir de küçük parça düşürdüm. Benim de işte 14 gün falan oldu. Kesildi gibi artık. Yarın kontrole gideceğim inşallah parça kalmamıştır. Bir de tekrar en erken ne zaman hamile kalabilirim diye soracağım. Bu arada bu benim dördüncü gebeliğimdi. İlk ikisini maalesef kaybettim. Sonrasında pıhtılaşma ve genetik test yaptırdık. Bi şey çıkmadı. Sonra oğluma hamile kaldım, onda hiçbir sorun yaşanmadan dünyaya getirdim şükür. Ama son hamileliğim anlattığım gibi düşükle sonuçlandı işte. 😔