Minnosunannesiii Ayaklarımın yanmasından uyuyamıyorum sırt üstü uzanıp koltuğa Bi yere dayasam bu sefer sırt üstü yatıyorum bebeğe zararlı olur diye korkuyorum ayyyy ölecem artık
Yasinimm Minnosunannesiii bende yine hareket azlığı var korkuyorum niye böyle oluyor Allah korusun bişey mi oldu sanıyorum içerde 😭😭😭🤦♀️
Ege_1251 Ben 7. Ayıma kadar yüzü koyun uyudumdabisey olmadi zaten nasıl uyursan uyu birşey olmaz melekler korur karnimizdaki melekleri