Merhaba arkadaşlar 23 nisanda doğum yaptım üçüz bebeklerime küveze alındılar dün sabah bi tanesi entübe edilmiş diğerlerine nasal olarak oksijen veriliyor ama entübe olan biraz sıkıntılı dedi doktor açıkçası çok korkutucuymuş hazırlıklıydım küvez için ama çabuk toparlarlar sanıyordum neyse lütfen bebeklerime duanızda yer verirmisniz çok rica ediyorum cok teşekkür ederim şimdiden herkese 😔🙏🏻